fredag 7 juni 2013

Grattis bloggen!


Idag fyller min kära blogg ett år! Hurra hurra!! Även om jag inte bloggar just nu kände jag att jag var tvungen att markera denna dag med en liten tårta och ett inlägg i alla fall. :)

Och för att fresta er lite kan jag berätta att tårtan i fråga har en härligt fräsch fyllning av mascarpone och jordgubbar, och den är täckt med en italiensk marängsmörkräm med smak av passionsfrukt. Låter inte helt fel, eller hur?

Receptet kommer upp på bloggen sedan när jag sätter igång igen. Jag siktar på att börja blogga igen i slutet av sommaren. Förhoppningsvis kommer bloggen även fått en rejäl make over innan dess, så håll utkik!

Jag hoppas att ni alla har det underbart i sommarvärmen, och ser till att njuta av allt gott denna årstid har att bjuda på. Stor kram till er alla, tills vi ses igen!

7 kommentarer:

  1. Grattis till din fina blogg! Önskar dig en bra sommar, kram!

    SvaraRadera
  2. Grattis till bloggen och vilken härlig tårta du gjort! Önskar dig en riktigt fin och avkopplande sommar!

    SvaraRadera
  3. Så roligt att se ett litet inlägg=) Fin tårta! Glad sommar.

    SvaraRadera
  4. Grattis till bloggen, den där tårtan lät ju otroligt smarrig! Älskar mascarponekrämer, särskilt med jordgubb :D
    Kul med ett inlägg dagen till ära också!

    SvaraRadera