tisdag 11 december 2012

The Chocolate Box i Norrköpings Tidningar och Östgöta Correspondenten


I lördags var jag med i tidningen Paus som är Norrköpings Tidningars och Linköpingsbaserade Östgöta Correspodentens gemensamma helgbilaga. Där jag delade med mig av mina bästa julrecept, bl.a mina saffransbiskvier och pepparkaksdrömmar. Superkul att de kontaktade mig, och att jag fick ett helt uppslag i tidningen!


Jag var även med i Norrköpings Tidningar två gånger i samband med finalen av Årets Bak- och Dessertmästare. Och i Extra Östergötland var jag med tillsammans med Lisa från Sockerus. Vi är ju båda från Östergötland. Väldigt roligt att få lite exponering i media, och hoppas att jag fått lite nya läsare utav detta!


Jag tänkte jag skulle försöka scanna in reportaget, men min skrivare strejkade förstås. Så fick fota istället helt enkelt, förhoppningsvis går att läsa hyfsat ändå.


Jag blev lite smått chockad när jag gick upp i lördags och skulle leta reda på reportaget på nätet, upptäckte nämligen att de hade valt att ha med mig på framsidan. (!!) Och framsidan på Paus brukar i princip bara bestå av en stor bild, så det var mitt nylle i naturlig storlek ungefär. Och då är jag en sådan person som brukar tacka nej när någon på stan vill ställa en fråga och ha med en pytteliten bild i en tidning, så förstå hur pass utanför min bekvämlighetszon detta var..! Men klart det är roligt också!


8 kommentarer:

  1. Grattis! Prenumererar på Corren så det var ett nöje att läsa tidningen till frukosten i lördags! =)

    SvaraRadera
  2. åh vad roligt,de har ja totalt missat men så läser ja inga nyhetstidningar.Jätte stort grattis till dig,kul när man uppmärksammas

    SvaraRadera