söndag 30 december 2012

Best of 2012

Nu när 2012 börjar gå mot sitt slut så kan det ju vara på sin plats att tänka tillbaka lite på året som gått, och det tänkte jag göra i detta inlägg genom att visa några av de godaste grejerna jag har bakat under året.

Jag startade min blogg i juni i år, och det är jag otroligt glad över att jag gjorde! Den och bakningen har gett mig mycket glädje, och jag ser fram emot att se vad nästa år innebär för mig och bloggen. Är peppad över att lära mig mer om bakning, och en grej som jag tänkt att tackla under nästa år är bröd. Hittills har ni inte fått se några brödrecept alls här på bloggen, och det beror på att jag helt enkelt aldrig bakar bröd i princip. Och eftersom jag gett mig tusan på att kunna så mycket som möjligt inom bakning, så ska jag se till att det blir mer bröd framöver.

Har även lite andra planer vad gäller bloggen för det kommande året, men det får ni vänta och se vad det blir. Jag vill också passa på att tacka alla läsare för att ni tittar in, och för alla kommentarer. Det uppskattas enormt! Jag hoppas att ni vill följa mig även framöver. Och hörrni, gott nytt år! :)








6 kommentarer:

  1. Vad roligt att du ska börja brödbaka nästa år!!
    Och så många goda saker du lagt in i inlägget. Mums!!
    Gott nytt år och god fortsättning!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det ska bli roligt! En utmaning :D

      Tack snälla du, önskar dig detsamma!

      Radera
  2. Gott Nytt År! Jag följer dig gärna och chokladglassen ser gudomligt god ut! Att baka bröd är mycket roligt och så mycket godare än köpt bröd. Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Så mycket gott du bjudit oss på under året, stort tack och jag önskar dig ett riktigt gott nytt år!

    SvaraRadera